تعمیرات یخچال الکترواستیل

نمایندگی رسمی الکترواستیل در تهران و کرج

تعمیر یخچال الکترواستیل

تعمیرات یخچال الکترواستیل باید توسط کارشناس مجرب صورت گیرد .ممکن است که محصول شما دچار خرابی در بدنه ، برد و یا حتی موتور شود ، ایرادات شایعی برای محصولاتی همچون فریزر و یخچال موجود است .

تشخیص دقیق عیوب احتمالی محصول

 در ابتدای هر امری لازم است که عیب یا عیوب محصول شما مشخص گردد ، در ادامه به بررسی عیوب احتمالی و منشا آن می پردازیم اما بهتر میدانیم که به شما توصیه کنیم قبل از هر کاری مراتب را با تکنسین های مجرب مطرح نمایید ، ما در مجموعه کسپرهاوس با دارا بودن 60 تکنسین مجرب و با تجربه خیال شما را از بابت تعمیر و رفع عیوب احتمالی محصولتان راحت می نماییم . در مجموعه ما خیالتان از بابت قطعات راحت باشد ، چرا که ؛ مجموعه کسپرهاوس از قطعات اورجینال استفاده می کند و با حذف هزینه های واسطه گری ، هزینه اضافه به شما تحمیل نمی کند، پس در صورت ایجاد مشکل در محصولتان کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید .

لیست خرابی های احتمالی یخچال الکترواستیل

  • یخچال / فریزر سرما ندارد 
  • یخچال به شدت داغ می کند 
  • لاستیک دور درب خراب است 
  • فریزر یخ زده و برفک دارد 
  • یخچال یکسره کار می کند 
  • روی نمایشگر یخچال ارور ظاهر شده است 
  • صداهای غیرعادی و ناهنجار از یخچال

بررسی خنک نکردن یخچال الکترواستیل

خنک نکردن یخچال یا فریزر ممکن است به دلیل عوامل متعددی رخ دهد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم .

1- در محصولات الکترواستیل سنسوری تعبیه شده که اطلاعات دما را به برد منقل می نماید ، برد با بررسی دما اقدام به خاموش یا روشن کردن موتور می نماید .

2- کمبود گاز : گاز درون موتور ، منجر به خنک کردن یخچال می گردد ، خنک نکردن دستگاه ممکن است به دلیل اتمام گاز موجود در یخچال  الکترواستیل ما باشد .

3- عدم کارکرد صحیح موتور : به موتور یخچال اصطلاحا کمپرسور می گوییم ، در صورتی که این قطعه دچار آسیب گردد ، پس از 24 ساعت خنک کنندگی دستگاه از بین می رود .

4- فن ها : یکی از مهم ترین عوامل چرخش هوا در یخچال و فریزر فن ها هستند ، در صورت عدم صحیح کارکرد این قطعه ، خنک کنندگی با مشکل مواجع می شود .

5-عدم کارکرد صحیح سیستم دیفراست : سیستم دیفراست موجب جلوگیری از ایجاد برفک در محصول می شود ، در صورت مشاهده برفک یا یخ احتمالا مشکلی در سیستم دیفراست رخ داده است .

6- لاستیک دور درب : این قطعه باعث جلوگیری از انتقال هوا به خارج از محصول می گردد ، اگر لاستیک دور درب مشکل داشته باشه ، گویی درب یخچال شما باز است ( پس یخچال خنک نمی شود ) 

بررسی یکسره کار کردن یخچال الکترواستیل

به صورت عادی موتور یخچال به صورت اتوماتیک بعد از خنک شدن ، خاموش می شود  ، در صورتی ه یخچال شما اتومات نمی کند احتمالا محصول شما دارای یکی از مشکلات زیر است : 

  • گاز دستگاه خالی شده 
  • سنسورهای دمایی مشکل دارند 
  • رله کمپرســور دچار اتصالی شده 
  • لوله مویی و فیلتر درایر گرفتگی دارد 
  • برد الکترونیکی دستگاه دچار مشکل شده 

اگر محصول شما دچار مشکل مطرح شده است حتما با کارشناسان کسپرهاوس این مورد را مطرح کتید ، چرا که در صورت یکسره کار کردن یخچال ، موتور محصول خواهد سوخت و هزینه ی گزافی را به شما تحمیل خواهد کرد .

علت روشن نشدن یخچال الکترواستیل/تعمیر یخچال الکترواستیل

زمانی که یخچال شما روشن نمی شود ، باید چند مورد را بررسی کنید : 

مورد اول : باید اطمینان حاصل کنید که به یخچال شما برق می رسد ، به همین منظور دو شاخه یخچال را از برق کشیده و دوباره متصل کنید  ( در صورتی که اهم متر دارید حتما از آن برای بررسی جریال برق استفاده کنید ) 

مورد دوم : گاهی پیش می آید که یخچال دچار ارور شده و نیاز به ریست دارد ، بدین منظور دکمه ریست را از روی برد فشار دهید و دوباره بررسی نمایید .

در صورتی که مشکل برطرف نشد به احتمال زیاد مشکل از برد الکترونیکی یخچال شما می باشد ، در صورت بروز مشکل حتما درخواست تعمیر خود را از طریق فرم های موجود در سایت و یا شماره های موجود ثبت نمایید ، تکنسین های کسپرهاوس به سرعت به محل زندگی شما مراجعه می کنند و مشکل را رفع می نمایند .

بررسی صدای زیاد یخچال الکترواستیل

بعضا مشتریانی به مجموعه مراجعه می کنند و از سر و صدای زیاد یخچال الکترواستیل خود شکایت می کنند . دلیل صدای زیاد و ناهنجار یخچال می تواند یکی از موارد زیر باشد : 

  • شکستگی فن و ایراد در آن
  • تراز نبودن یخچال ( با استفاده از پایه های زیرین می توانید یخچال را تراز کنید ) 
  • ایراد مکانیکی در کمپرسور 
  • ایراد در اواپراتور 
  • مشکل در رله ها برد الکترونیکی 
  • همانطور که بیان شد موارد متعددی می توانند موجب ایجاد سر و صدای غیر عادی در یخچال گردند ، از این رو در صورت بروز همچین مشکلی لازم است تا مراتب را با کارشناسان مربوطه مطرح کنید تا بعد از تشخیص علت صدای زیاد یخچال مشکل آن را رفع نمایند . مجموعه کسپرهاوس به شما پیشنهاد می کند تا در صورت شنیدن صدای ناهنجار از یخچال مراتب را سریعا با کارشناسان مربوطه مطرح کنید تا از خرابی های بعدی و هزینه های اضافی تر جلوگیری گردد .
  • تعمیرات یخچال الکترواستیل باید توسط کارشناس مجرب صورت گیرد ، ما نمایندگی رسمی یخچال الکترواستیل در تهران و کرج هستیم ( قیمت های مجموعه ما زیر نظر شرکت الکترواستیل تصویب شده است ) 

علت جمع شدن آب در یخچال الکترواستیل

بسیاری از مشتریان از جمع شدن آب در کف یخچال گلایه می کنند ، از این رو تکنسین های کسپرهاوس دلیل ابن مشکل را به شما اعلام می کنند : 

بدون شک این مشکل بخاطر اختلال در عملکرد سیستم دیفراست می باشد ، این سیستم در یخچال های هوشمند الکترواستیل استفاده می شود ،آب حاصل از یخ زدگی اواپراتور از طریق لوله ای به پشت یخچال انتقال داده می شود ، این مورد باعث تخلیه آب دیفراست و همزمان موجب خنک شدن موتور می گردد .

حالا اگر سیستم دیفراست درست و صحیح کار نکند یا دچار نقص شده باشد ، این آب در قسمت خروجی یخ می زند و موجب عدم تخلیه صحیح آب می گردد .

در صورت بروز این مشکل مراتب را به کارشناسان کسپرهاوس ارجاع دهید ، برای رفع این مشکل باید سیستم دیفراست را به طور کامل تعمیر کرد .

مجموعه کسپرهاوس نمایندگی رسمی یخچال الکترواستیل در تهران و کرج می باشد . 

علت برفک زدن در یخچال های الکترواستیل

یخچال های الکترواستیل همگی دارای سیستم دیفراست و ضد برفک هستند ، در صورتی که در محصول خود یخ و یا برفک مشاهده می کنید با ما همراه باشید در ادامه به بررسی این مشکل می پردازیم .

به طور کلی سیستم دیفراست از چند قطعه تشکیل شده است : 

  • سنسور 
  • ترمیفیوز 
  • ترمودیسک 
  • المنت درین 
  • المنت اواپراتور 
  • تایمر مکانیکی یا برد الکترونیکی 

ایراد در هر کدام از قطعات به تنهایی می توانید باعث از کار افتادن یخچال الکترواستیل شود ، جهت تعمیر یخچال الکترواستیل در محل کار یا منزل خود کافی است با ما تماس بگیرید .

علت داغ شدن موتور یخچال الکترواستیل

داغ شدن موتور یخچال الکترواستیل می تواند ناشی از عوامل همچون : 

عدم کارکرد صحیح فن کمپرسور 

عدم تمیزی کندانسور ( به علت تجمه گرد و خاک ) 

سوختن و اورلود شدن موتور 

کاهش گاز موتور و کارکرد یکسره آن

هر یک از عوامل فوق می تواند موججب کارکرد یکسره ، داغ شدن موتور و ایجاد مشکل در محصول شما گردد ، در صورت بروز همچین مشکلاتی کافی است با کارشناسان کسپرهاوس در تماس باشید .

نمایندگی رسمی یخچال الکترواستیل در تهران و کرج ( البرز )

مجموعه ما با دارا بودن 6 شعبه فعال در کرج و تهران آماده ارائه خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد ، تنها کافی است از طریق فرم های سایت و یا شماره تماس های درج شده درخواست خود را ثبت کنید ، ما در سریعترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل محصول شما اقدام خواهیم کرد . ( ازمزایای کسپرهاوس گارانتی 6 ماهه محصولات می باشد ) . با تمام توان خود سعی می کنیم کار شما را در سریعترین زمان انجام دهیم .

شماره های تماس

شعبه تهران

نظرات

4 نظر در “تعمیرات یخچال الکترواستیل

  1. علی مصطفایی گفت:

    ضمن عرض سلام .تشکر بابت مطالب مفیدتون .
    برند یخچال من الکترواستیل هستش و اصلا خنک نمیکنه
    ممنون میشم منو راهنمایی کنید .

    1. admincasper1 گفت:

      ضمن عرض سلام و احترام .
      در مقاله ای که در انتها لینکشو براتون میزارم به طور مفصل در این باره صحبت کردیم ، اما به طور کلی میتونم به موارد زیر اشاره کنم :
      در ابتدا باید مولفه های دمایی و تنظیم کنید ( دمای یخچال و بررسی کنید شاید دما تغییر کرده ) ، توی مرحله بعدی درب یخچال و بررسی کنید ، حتما باید درب یخچال بسته باشه و نشتی نداشته باشه ، سیستم گردش هوا رو هم چک کنید ببینید توی طبقات مختلف دما یکسان هست یا نه ؟ در غیر این صورت حتما با کارشناسهای ما تماس بگیرید ، ما در اسرع وقت جهت ارائه خدمات با شما تماس خواهیم گرفت .

      لینک مقاله مورد نظر :
      https://casper-house.ir/not-cooling-the-refrigerator-and-freezer/

      تنظیمات دما: بررسی کنید تنظیمات دمای یخچال و فریزر به درستی انجام شده باشد.
      اتصال به برق: مطمئن شوید که دستگاه به منبع برق متصل است و برق به آن می‌رسد.
      درب یخچال: مطمئن شوید درب یخچال کاملاً بسته شده است و هیچ نشتی هوا وجود ندارد.
      گردش هوا: اطمینان حاصل کنید که هوا به خوبی در یخچال گردش می‌کند به‌طوری‌که سرما به‌طور یکنواخت پخش شود.
      سیستم یخزدایی: بررسی کنید که سیستم یخزدایی به درستی کار می‌کند و هیچ خرابی یا نقصی وجود ندارد.
      نشت گــاز: در صورتی که گاز یخچال نشت داشته باشد، این می‌تواند سبب خنک نشدن یخچال و فریزر شود.
      خرابی کمپرسور: اگر کمپرسور یا موتور دستگاه کار نمی‌کند، یخچال فریزر به درستی سرما نمی دهد .
      خرابی برد الکترونیکی: در صورت خرابی برد الکترونیکی، قسمت‌های مختلف یخچال به درستی کار نمی‌کنند.

  2. محمد میرزایی گفت:

    ضمن عرض سلام و وقت بخیر من یک یخچال الکترواستیل دارم اما یخچال من موتورش خاموش نمیشود تا کنون دو تعمیر کار هم به منزل ما آمده اند اما هنوز یخچال من درست نشده ممنون میشم راهنمایی کنید؟
    من ساکن غرب استان تهران هستم .

    1. admincasper1 گفت:

      سلام جناب میرزایی عزیز ، ممنون که ما رو برای پاسخ به این پرسش انتخاب کردید ، ای کاش برند یخچال و فریزرتون و هم قید می کردید ، اما با توجه به اینکه در صفحه تعمیر یخچال الکترواستیل این سوال و مطرح کردید احتمال می دم که همین محصول و داشته باشید .
      اینکه یخچال فریزر شما خاموش نمیشه می تونه دلایل زیادی داشته باشه ( از ایراد در کمپرسور بگیر تا مشکل در رله ها و یا حتی لاستیک دور درب یخچال ) ما به طور مفصل توی یک مقاله با عنوان ” چرا یخچال فریزر خاموش نمی شود ” به این موضوع به صورت مفصل پرداخته ایم .
      در صورتی که موفق به رفع مشکل نشدید با شماره های زیر تماس بگیرید ما در سراسر تهران و استان البرز شعبه فعال داریم .
      02136806022 شماره تماس شعبه شهرقدس مجموعه کسپرهاوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو
جستجو کردن
عضویت در خبرنامه
سبد خرید