نمایندگی تعمیرات یخچال و فریزر الجی

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر الجی

نمایندگی تعمیرات یخچال و فریزر الجی

نمایندگی تعمیرات یخچال و فریزر الجی در تمام مناطق تهران و البرز مجموعه کسپرهاوس می باشد. ما در دو منطقه کرج و تهران ( مناطق 22 گانه ) دارای نمایندگی فعال هستیم ، به همین دلیل پس از ثبت درخواست خرابی محصول خود به سرعت با شما تماس میگیریم و تکنیسین های خود را به محل درخواست ارسال می کنیم.

در این مقاله چه چیزی می خوانید :

مشکلات رایج در یخچال و فریزرهای الجی

خدمات تعمیر یخچال و فریزر الجی که توسط کسپر هاوس انجام شده است


جهت ثبت خرابی محصول خود کلیک کنید

مشکلات رایج یخچال و فریزر های LG

  • کارکردیکسره یخچال فریزر الجی
  • دلیل نشت آب در یخچال فریزر الجی چیست ؟
  • چرا اتومات یخچال هرچند دقیقه دچار مشکل می شود؟
  • خرابی لاستیک درب یخچال
  • برفک زدن یخچال
  • خالی شدن گاز یخچال
  • صدای بیش از حد و نامناسب
  • خرابی کمپرسور و مشکلات مرتبط
  • افزایش دما و گرم شدن یخچال و فریزر

در صورت بروز هر یک از این موارد، بهتر است از خدمات تعمیرات یخچال الجی در محل استفاده کنید. سرویس‌های حرفه‌ای و تخصصی مانند ” کسپر هاوس“، خدمات تعمیر و سرویس دقیق و کارآمد را در محل خانه شما ارائه می‌دهند .

دلیل کارکرد یکسره یخچال و فریزر LG

وجود گرد و غبار اطراف سیم‌ پیچ‌های کندانسور(موتور یخچال ) یکی از دلایل اصلی است که یخچال فریزر به طور مداوم کار می‌کند، به ویژه اگر در محیط غبارآلود یا با حیوانات خانگی زندگی می‌کنید. این مسئله بسیار شایع و رایج است ، به همین دلیل سرویس سالیانه یخچال و فریزر که توسط تکنسین های کسپرهاوس انجام می شود را به شما پیشنهاد می کنیم

همچنین مشکل در تنظیم دما می‌تواند باعث کارکرد یکنواخت و مداوم یخچال شود. این وضعیت ممکن است منجر به مشکلاتی مانند فساد یا یخ زدن برخی از مواد غذایی در داخل یخچال شود

دلیل نشت آب از یخچال الجی

علت نشت آب از یخچال LG

نشت آب در زیر یخچال فریزر هرگزنشانه‌ای از عملکرد مطلوب نیست، اما این مسئله به عنوان یکی از مشکلات متداول یخچال‌ها شناخته می‌شود و معمولاً با راه‌حل‌های ساده قابل حل است.مواردی که می تواند باعث نشت آب در یخچال الجی شود را در ادامه می خوانیم:

بررسی واشر درب آب و مسیر تخلیه یخ‌زدایی اولویت دارد. مسیر تخلیه، آب جمع شده را به سمت محفظه‌ای روی موتور یخچال هدایت می‌کند. زمانی که یخ یا رسوبات مسیر تخلیه را مسدود می‌کنند، ممکن است یخچال به طور مداوم کار کند. محل تخلیه ممکن است بر اساس نوع و مدل یخچال متفاوت باشد. در صورت بروز این مشکل حتما مراتب را از طریق شماره های انتهای این صفحه یا فرم ثبت درخواست آنلاین ثبت نمایید ، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند .

نمایندگی تعمیرات یخچال و فریزر ال جی کسپرهاوس آماده ارائه انواع خدمات در زمینه تعمیرات یخچال و فریزر می باشد ، کافی است با ما تماس بگیرید .


جهت سفارش خرابی یخچال و فریزر الجی اینجا کلیک کنید

چرا اتومات یخچال هرچند دقیقه دچار مشکل می شود؟

یخچال‌ها به طور معمولا ازای هر 30 دقیقه کار ، باید ۱۵ دقیقه در حالت خاموش قرار بگیرند. این عملکرد طبیعی است و نگرانی خاصی ندارد. در صورتی که این مدت زمان دچار اختلال شود سریعا مراتب را به متخصصین مجموعه کسپرهاوس اطلاع دهید تا در کمترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

چرا درب یخچال بسته نمیشه؟

زمانی که شما می خواهید درب یخچال فریزر را ببندید ، احساس می کنید که درب یخچال فریزر مثل گذشته بسته نمی شود و اولین چیزی که به نظر شما می رسد این هست که حتما آهنربای نوار درب یخچال ضعیف شده به دنبال روش تعویض آهنربای لاستیک درب یخچال هستند اما به نتیجه ی مطلوب نمی رسید.اگر می خواهید این مشکل هرچه سریعتر برطرف شود قدم به قدم با مجموعه کسپرهاوس همراه باشید تا این مشکل را با هم برطرف کنیم.

عوامل نچسبیدن لاستیک درب یخچال 

قبل از هر چیز، این نکته را به خاطر بسپار که باید زاویه‌ی یخچال فریزر به سمت عقب باشد. با استفاده از پایه‌های زیر یخچال، می‌توانید این کار را انجام دهید. ابتدا با استفاده از یک انبر قفلی، پایه‌ها را باز کنید و سپس یخچال فریزر را به سمت عقب آورید به گونه‌ای که هنگام باز کردن درب یخچال، آن را از وسط رها کنید و خود به آرامی بسته شود. ( این اولین نکته ی مهمی هستش که باید مطلع باشید )

تقویت آهنربای درب یخچال

این باعث می‌شود که درب به بیرون فشار نیافته و عمر لاستیک‌ها بهبود یابد. تنظیم پایه‌های یخچال فریزر به این صورت، با شیب به سمت عقب، در عملیات برف‌زدایی هم به یخچال کمک می‌کند تا آب به راحتی تخلیه شود.

اگر حس کنید چیزی لای یخچال گیر کرده و باعث مانع شدن درب شده است، احتمالاً تعداد زیادی شیشه و قوطی در درب قرار گرفته و باعث افتادگی درب شده است. برای رفع این مشکل، درب را باز کنید و به سمت بالا بکشید. در همان لحظه درب را ببندید. اگر درب بسته شد، باید آن را ریگلاژ کنید. این کار را می‌توانید با تماس با متخصصین کسپر هاوس یا تکمیل فرم ثبت نام در سایت انجام دهید. ما منتظر تماس شما هستیم تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم و مشکل شما را رفع کنیم. ( رسالت کسپرهاوس رضایت مشتری است ) .

خشک شدن نوار دور درب یخچال 

اگر ریگلاژ درب مشکلی نداشت، احتمالاً لاستیک یخچال دچار مشکل شده و از بخشی که در آن درب باز و بسته می‌شود، گیر کرده و اجازه نمی‌دهد درب بسته شود. برای رفع این مشکل، می‌توانید از گرمای سشوار برای قسمت آسیب دیده از لاستیک استفاده کنید تا آن نرم شود و به شکل اولیه‌اش بازگردد . مجموعه کسپر هاوس، با اولین تماس شما، آماده حضور در محل یا منزل برای تعمیر یا تعویض لاستیک درب یخچال است. برای ثبت مشکل محصول خود، می‌توانید اطلاعات خود را در سایت ثبت کنید یا با شماره‌های موجود در این صفحه تماس بگیرید.

چرا یخچال فریزر الجی برفک می زند؟

علت برفک زدن یخچال چیست؟

یکی از سوالات پرتکراری که مشتریان در رابطه با آن با کارشناسان ما تماس می گرند ” علت برفک زدن یخچال ” می باشد در ادامه بادلایل اصلی برفک زدن یخچال آشنا شوید:

  • لاستیک درب یخچال پوسیده است ؛ نوار یا لاستیک دور درب یخچال وظیفه دارد، مانع از ورود هوای گرم به یخچال و خروج هوای سرد از درون آن شود.
  • نامناسب بودن مکان یخچال ؛  ساده‌ترین علت برفک زدن یخچال، به مکان نصب آن بر می‌گردد در هنگام جایابی یخچال به سطح آن و محیط پیرامون آن دقت کنید .
  • مستهلک شدن بدنه دستگاه .
  • معیوب شدن ترموستات
  • اگر شما هم این مشکلات را در یخچال فریزر خود مشاهده کردید سریعا با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس بگیرید تا متخصصین خبره کسپر هاوس مشکل یخچال فریزر شما را در اسرع وقت برطرف کنند.

خالی شدن گاز یخچال

با توجه به اهمیت گاز (فریون) در عملکرد و سرمایش یخچال فریزر، به علت‌های اصلی کاهش گاز یخچال می‌پردازیم:

  •  نشتی در مسیر لوله‌های کمپرسور ممکن است باعث کاهش گاز یخچال شود.
  •  ورود رطوبت به لوله‌های دستگاه می‌تواند باعث پوسیدگی و در نتیجه خروج گاز مبرد از یخچال شود.
  •  خراب شدن و جابجایی لوله‌های اواپراتور نیز می‌تواند منجر به تخلیه گاز فریون یخچال شود.

 اما نگران نباشید. تیم تخصصی مجموعه کسپر هاوس با تجربه، با یک تماس آماده حضور در محل یا منزل شما برای رفع مشکل یخچال خواهند بود. پس به ما اطمینان داشته باشید تا به نتیجه ی مطلوب برسید.

صدای بیش از حد و نامناسب

صدای بیش از حد و نامناسب LG

شاید از کسانی باشید که از یخچال‌های ال‌جی استفاده می‌کنید و با مشکل صدای این یخچال روبرو شده‌اید. در جستجوی دلیل این نوع ایراد در یخچال ال‌جی هستید. صدای این یخچال می‌تواند منجر به کلافگی افراد خانواده شود. این صدا معمولاً متنوع بوده و افراد شاهد صداهای مختلف با شدت‌ها و میزان‌های مختلف می‌شوند.بسیاری از افراد، بدون درنظرگرفتن این دردسرها که منبع آن صداهای یخچال است، به دنبال یافتن علت این صداها هستند و معمولاً به نتایج مطلوبی می‌رسند. اما پس از شناسایی علت صدا، سعی می‌کنند به سرعت این مشکل را رفع کنند که نیازمند کمک تعمیرکار ماهر و با تجربه است.

صداهایی که از یخچال ال‌جی می‌آید معمولاً به دلیل خرابی یکی از اجزای آن است و در اکثر موارد، می‌توان آن را به سادگی حل کرد. اما اگر اقدامات لازم انجام نشود، ممکن است باعث آسیب‌های جدی‌تر به دستگاه شود.

شاید از کسانی باشید که از یخچال‌های ال‌جی استفاده می‌کنید و با مشکل صدای این یخچال روبرو شده‌اید. در جستجوی دلیل این نوع ایراد در یخچال ال‌جی هستید. صدای این یخچال می‌تواند منجر به کلافگی افراد خانواده شود. این صدا معمولاً متنوع بوده و افراد شاهد صداهای مختلف با شدت‌ها و میزان‌های مختلف می‌شوند.بسیاری از افراد، بدون درنظرگرفتن این دردسرها که منبع آن صداهای یخچال است، به دنبال یافتن علت این صداها هستند و معمولاً به نتایج مطلوبی می‌رسند. اما پس از شناسایی علت صدا، سعی می‌کنند به سرعت این مشکل را رفع کنند که نیازمند کمک تعمیرکار ماهر و با تجربه است.

صداهایی که از یخچال ال‌جی می‌آید معمولاً به دلیل خرابی یکی از اجزای آن است و در اکثر موارد، می‌توان آن را به سادگی حل کرد. اما اگر اقدامات لازم انجام نشود، ممکن است باعث آسیب‌های جدی‌تر به دستگاه شود.

افزایش دما و گرم شدن یخچال و فریزر

قبل از ورود به توضیحات گسترده درباره گرم شدن یخچال و علل آن، مهم است بدانید که در بسیاری از موارد، گرم شدن بدنه یخچال ال‌جی امری عادی به حساب می‌آید. این گرمای بدنه نمی‌تواند نشانگر خرابی در یخچال باشد. به طور کلی، گرمای طبیعی برخی از نقاط بدنه یخچال قابل توجه است. اگر یک فرد دست خود را به بدنه یخچال بزند و حس کند که بسیار گرم است، این ممکن است طبیعی باشد. بنابراین، قبل از اتخاذ تصمیمات، مفید است با دمای معمولی یخچال آشنا شوید شناخت صحیح از کارکرد یخچال و میزان گرم شدن آن، بهترین راه برای تشخیص طبیعی بودن گرمای بدنه یخچال است. به عنوان مثال، گرمای بدنه یخچال ال‌جی تا حدی می‌تواند طبیعی و معمولی باشد. برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره‌های درج شده در پایین صفحه تماس بگیرید تا مشاوران و تخصص‌های ماهر مجموعه کسپر هاوس شما را راهنمایی کنند.

چطور تعمیرکار متخصص پیدا کنم؟

کسپر هاوس، با تکنسین‌های ماهر و با تجربه در 22 منطقه تهران و کرج، آماده تعمیر و خدمات تعمیری برای لوازم خانگی شماست. برند یخچال شما مهم نیست، زیرا تعمیرکاران ما آشنایی کامل با مدل‌های مختلف یخچال دارند و خدمات تخصصی را برای شما ارائه می‌دهند. برای ارتباط مستقیم با تخصص‌های مجموعه کسپر هاوس ، فقط کافی است فرم درخواست آنلاین را پر کرده و بررسی مشخصات و آدرس خود را فراهم کنید. تعمیرکاران ما پس از این مراحل با شما تماس خواهند گرفت و خدمات لازم را به شما ارائه خواهند داد.

سرعت و کیفیت:مهم نیست که یخچال شما از چه برندی است، تعمیرکاران کارآزموده مجموعه کسپر هاوس در سریعترین زمان ممکن و با ارائه خدمات باکیفیت در خدمت شما هستند.

سرویس در 24ساعت شبانه روز

تعمیرکاران کسپر هاوس در تمام ایام هفته و در 24 ساعت شبانه روزبرای تعمیر و سرویس یخچال و فریزر شما آماده خدمت رسانی درمنزل یا محل شما هستند. خدمات تعمیرات یخچال و فریزر LG در دو منطقه کرج و تهران و حومه صورت می گیرد.

مجموعه ما نمایندگی تعمیراتیخچال الکترواستیل ، نمایندگی تعمیرات یخچالدیپوینت ، نمایندگی تعمیرات یخچال امرسان و بسیاری از برندهای دیگر می باشد .

در تمام مناطق تهران دارای شعبه فعل هستیم ، جهت تماس با هر یک از شعب ما کافی است روی شماره منطقه مورد نظر کلیک کنید .

شعبه آذری

02166630377

شعبه تهرانسر

0214004577294

شعبه صادقیه

02144544925

شعبه شهر ری

02136806022

شعبه شهریار

02165368995

شعبه اندیشه

02165368996

شعبه شهر قدس

02146890977

شعبه ملارد

02165368996

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو
جستجو کردن
عضویت در خبرنامه
سبد خرید