نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر امرسان emersun

تعمیرات یخچال فریزر امرسان

تعمیرات یخچال فریزر امرسان توسط  مجموعه کسپرهاوس انجام می شود ، ما آماده ارائه خدمت در زمینه تعمیرات یخچال و فریزر های امرسان در تمام مناطق 22 گانه تهران هستیم ، جهت ثبت درخواست خرابی محصول خود می توانید از طریق فرمهای موجود در سایت و یا شماره های موجود در انتهای همین صفحه اقدام نمایید .

برای تعمیر یخچال امرسان، پس از ثبت خرابی محصول خود منتظر تماس کارشناسان ما باشید ، مجموعه کسپرهاوس با دارا بودن 12 شعبه در سراسر تهران  و کرج به صورت مداوم آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد ، پس از ثبت خرابی محصول خود ، به سرعت مراتب توسط کارشناسان ما پیگیری می شود و در سریعترین زمان ممکن تکنسین های مجرب مجموعه جهت بازدید و عیب یابی محصولتان اقدام میکنند .از مزیت های کسپرهاوس میتوان به ارائه گارانتی 6 ماهه و تعرفه اتحادیه ای اشاره کرد.

تمام خدمات تعمیر یخچال امرسان توسط تعمیرکاران کسپرهاوس بطور کامل در محل زندگی مشتریان ارائه می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری یا انتقال یخچال فریزر به کارگاه یا تعمیرگاه های کسپرهاوس نمی باشد.تنها در موارد خاصی که نیاز به ارائه خدمات الکترونیکی باشد (مثل تعمیر برد یخچال)، برد از داخل یخچال خارج شده و به کارگاه منتقل می‌شود.

خدمات سرویس و تعمیر یخچال فریزر امرسان در محل (تهران و کرج)

خدمات سرویس و تعمیر یخچال فریزر امرسان در محل شامل:

  • شارژ گاز
  • تعویض موتور یا کمپرسور
  • تعویض و تعمیر سیستم دیفراست
  • تعمیر و تعویض فن‌های یخچال و فریزر
  • تعمیر و تعویض لامپ روشنایی
  • تعمیر و تعویض ترمودیسک، ترموفیوز، سنسورها
  • تعمیر و تعویض دریچه دمپر و موتور دمپر

می‌شود. با ما همراه باشید تا از اطلاعات کامل و دقیق بهره‌مند شوید.

کافیست برای ثبت درخواست سرویس با ما تماس بگیرید.

مشکلات یخچال فریزر امرسان

یخچال و فریزر از پرکاربردترین وسایل منزل است ، این محصول به طور مداوم در حال کار است ، از این رو نوسانات برقی و استهلاکی که به واسطه کارکرد مداوم ایجاد می شود ، باعث خرابی یخچال و فریزر می گردد ، برند امرسان از معدود برندهای با کیفیت داخلی می باشد ، مشکلات یخچال و فریزر امرسان مانند دیگر برندها شامل مواردی می باشد که در ادامه به آن می پردازیم . در صورت خرابی این محصول کافی است با مجموعه کسپرهاوس در تماس باشید .

عمده مشکلات و خرابی‌های یخچال فریزر امرسان به ترتیب زیر مطرح می‌باشند:

1.عدم سرد شدن یخچال یا فریزر

2. سوختگی موتور

3. ایجاد برفک و یخ‌زدگی در یخچال و فریزر

4. سرد شدن بیش از اندازه یخچال

5. ایجاد صدای بلند و گوش خراش

6. جمع‌شدن آب در یخچال

7. نشت و اتمام خالی شدن گاز یخچال

این مسائل شامل مشکلات پرتکرار هستند که مشتریان به نمایندگی تعمیرات یخچال کسپرهاوس اطلاع داده و درخواست سرویس و تعمیر را ثبت کرده‌اند.

چرا یخچال فریزر امرسان خنک نمی‌کند؟

عدم خنک کردن یخچال یا فریزر ممکن است به دلیل معیوب بودن یکی از قسمت‌های زیر یا اختلال در عملکرد آن‌ها رخ دهد. برای رفع این مشکل و عیب‌یابی در یخچال امرسان، حتماً با نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در تهران تماس بگیرید.

1.کمپرسور کار نمی‌کند

2. گاز یخچال خالی شده است

3. فن‌ها کار نمی‌کنند

4. سیستم دیفراست کار نمی‌کند

5. دریچه دمپر معیوب است

6. باز ماندن در یخچال یا خراب شدن لاستیک در

این موارد از اصلی‌ترین دلایل عدم خنک کردن یخچال و فریزر امرسان می‌باشند ، در صورت بروز چنین مشکلی مراتب را از طریق شماره های موجود در سایت به کارشناسان کسپرهاوس اطلاع دهید ، تمام تلاش تکنسین های ما مرتفع کردن مشکل محصول شما می باشد .

دلایل کاهش گاز و راهکارهای تعمیر یخچال امرسان

کمبود و خالی شدن گاز در یخچال به معنای وجود نشتی در یخچال فریزر است. برای تعمیر یخچال امرسان در این شرایط، مراحل زیر را باید انجام داد:

1.نشت یابی: در ابتدا باید تشخیص دهیم که نشت از کجا بوده و گاز از کدام مسیر خارج شده است.

2. رفع نشتی: نشتی گاز معمولاً در اجزایی مانند اواپراتور، کندانستور، و لوله‌های داخل بدنه یخچال امرسان رخ می‌دهد. برای رفع نشتی، گاهی نیاز به تعویض قطعاتی است که دارای نشتی هستند.

3. شستشوی لوله‌ها: پس از رفع نشتی، جهت حذف ذرات جوشکاری، لوله‌ها و مسیر ورود و خروج گاز باید توسط گاز r134 یا r12 شسته شوند.

4. وکیوم: پس از شستشوی لوله‌ها، باید سیستم را از رطوبت و هوای اضافی خالی کنیم. این کار توسط دستگاه وکیوم انجام می‌شود.

5. شارژ گاز: در انتها، باید گاز به دستگاه تزریق و یخچال تزریق شود.

رعایت نکات فوق توسط تعمیرکاران الزامی است. در صورت عدم اجرای هر یک از مراحل، مشکل به زودی تکرار خواهد شد یا به سایر قطعات آسیب وارد خواهد شد.

دلیل سوختن موتور یخچال فریزر امرسان

سوختن موتور و کمپرسور یکی از مشکلات متداول و جدی در یخچال فریزر  امرسان است. این مشکل به دلایل گوناگونی ایجاد می‌شود، از جمله:

  1. نوسانات برق: دلیل شایع سوختن موتور یخچال، نوسانات برق هستند. نوسانات باعث وارد شدن ولتاژهای بالا یا پایین و فشار بر سیم پیچ موتور می‌شوند.
  2. کمبود گاز: کمبود گاز باعث یکسره کار کردن موتور یخچال می‌شود. در این حالت، دمای سیم پیچ افزایش یافته و باعث ذوب شدن لاک‌های سیم پیچ و اتصال کوتاه می‌شود.
  3. مسدود شدن لوله مویی: ممکن است در اثر کیفیت پایین گاز مبرد، لوله مویی دچار گرفتگی شود. در این حالت، گاز در مدار حرکت نمی‌کند و باعث وارد شدن فشار بر کمپرسور می‌شود.

برای رفع این مشکلات و تعمیر یخچال، حتماً با نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در تهران تماس بگیرید.

چرا یخچال فریزر امرسان برفک می‌زند؟

ایجاد برفک و یخ درون یخچال و فریزر ممکن است به دلیل یکی از دلایل زیر باشد:

1. مشکل در سیستم دیفراست(یخ زدایی)

2. مستهلک شدن لاستیک درب

3. گذاشتن غذای گرم به داخل یخچال

4. اختلال درکارکرد فن‌ها

چشمک زدن یخچال و فریزر امرسان emersun

از دیگر مشکلات عمده یخچال امرسان میتوان به چشمک زدن درجه یخچال امرسان اشاره کرد:

زمانی که یخچال فریزر تازه به کار افتاده باشد، دمای آن به سرعت در حال افزایش است و به همین دلیل صفحه نمایش خود را با چشمک آغاز می‌کند. هنگامی که به دمای مطلوب می‌رسد، چشمک زدن متوقف می‌شود. این چشمک زدن ناشی از تنظیم نبودن دما در یخچال فریزر امرسان است، البته یکی از علت‌ها!

دلایل دیگری نیز برای چشمک زدن درجه یخچال فریزر امرسان وجود دارد؛ به عنوان مثال، ریست کردن آن. هنگامی که یخچال ریست می‌شود، تنظیم دما مختلط می‌شود و چشمک زدن آغاز می‌شود. اگر پس از مدتی متوجه شدید که چشمک زدن همچنان ادامه دارد، بهتر است یخچال را به مدت نیم ساعت از برق بکشید و سپس مجدداً وصل کنید. منتظر شوید تا تنظیمات به مرحله موردنظر برسد.

در صورتی که هیچکدام از راهکارهای فوق نتیجه ندهد، نیاز به بررسی مشکل در داخل قطعات و یا سنسورهای یخچال فریزر خواهید داشت که در این صورت، تعمیر یا تنظیم آن ضروری است.

چشمک زدن یخچال میتواند به دلایل نقص در قطعات زیر نیز رخ دهد

۱-سنسور فریزر یخچال فریزر امرسان

وظیفه سنسور فریزر ، ایجاد سرما و تولید یخ در فریزر می باشد، چنانچه این سنسور در عملکردش دچار مشکل شود ، چراغ نمایشگر یخچال چشمک می زند ، که به شما اطلاع دهد محصول شما دچار آسیب دیدگی شده است . عموما خرابی این سنسورها به علت ایراد در سوکت های آنها می باشد ، که پس از ایراد قطعا موجب قطع شدگی مدار برق شده و یا باعث اتصال کوتاه برد می شود ، لازم است تا چنین ایراداتی را توسط کارشناسان و تکنسین های مجرب پیگیری نمایید .

2-یخ‌ساز و یا سنسور یخ‌ساز یخچال امرسان

همچنین ایجاد مشکل در یخ ساز و سنسور هایش میتواند باعث چشمک زدن یخچال فریزر شود.اگر قطعات تعدیل کننده یخ،خارج کننده یخ و یخ پران دچار اختلال و نقص فنی شوند،قابل تعویض میباشند.و نیز سنسور یخ ساز که کار آن فرمان دهی به یخ ساز است،محتمل است که باعث ایجاد چشمک زنی در یخچال فریزر امرسان شود.گرچه علت آن قابل بررسی است.گاها چشمک زنی یخچال میتواند بر اثر ایراد در سوکت و قطعی سیم های برق رخ دهد که تک به تک آن ها توسط تعمیرکار متخصص قابل تشخیص،بررسی و رفع میباشد .

۳-محفظه جادویی

تنظیم دمای یخچال به طور اتومات(اتوماتیک) توسط این سنسور انجام میپذیرد.و همچنین سبب برفک زدایی و نگهداری و تازه نگه داشتن میوه ها میشود.(دمای 3 درجه سانتی گراد) .و جابه جا شدن و اختلال دمایی یخچال میتواند باعث اسیب شود.

۴-سنسور و سیستم برفک‌زدایی یخچال امرسان

درصورتی‌که دمای این سنسور کمتر از -۵۷ درجه فارنهایت و یا بیشتر از ۱۵۰ درجه فارنهایت باشد درجه یخچال شروع به چشمک زدن می‌کند. البته گاهی نقص در قطعات این بخش از یخچال فریزر نیز سبب چشمک زدن می‌شود. اگر برفک‌زدایی یخچال بیش از ۸۰ ساعت به طول بیانجامد نیز درجه یخچال با چشمک زدن پیغام خطا را به ما انتقال می‌دهد.

۵-فن داخل یخچال فریزر امرسان

و اما فن یخچال نیز درصورتی‌که از کار بیافتد و یا قطعی در سیم‌های آن و جود داشته و یا اینکه موتور فن خراب‌شده باشد می‌تواند یکی از علت‌های دیده شدن چشمک در درجه یخچال باشد.

با بررسی این علل، می‌توانید به راحتی عیب‌یابی یخچال را شروع کنید و در صورت تعیین معیوب بودن قطعات، اقدامات لازم جهت تعویض آن‌ها را انجام دهید.

کافیست برای ثبت درخواست سرویس با ما تماس بگیرید.

شعبه تهران

021-36806022

021-33759737

شعبه شهریار / اندیشه

021-65368995

021-65368996

شعبه شهر قدس

021-46890977

جهت ثبت درخواست خرابی محصول خود فرم زیر را پر کنید .


در تمام مناطق تهران دارای شعبه فعل هستیم ، جهت تماس با هر یک از شعب ما کافی است روی شماره منطقه مورد نظر کلیک کنید .

شعبه آذری

02166630377

شعبه تهرانسر

0214004577294

شعبه صادقیه

02144544925

شعبه شهر ری

02136806022

شعبه شهریار

02165368995

شعبه اندیشه

02165368996

شعبه شهر قدس

02146890977

شعبه ملارد

02165368996

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو
جستجو کردن
عضویت در خبرنامه
سبد خرید