تعمیرات یخچال و فریزر الجی

تعمیرات تخصصی یخچال و فریزر الجی در استان تهران

تعمیرات یخچال الجی

نمایندگی تعمیر یخچال الجی در تهران

تعمیرات یخچال الجی توسط متخصصان زبده مجموعه کسپرهاوس انجام می شود . ما در دو منطقه کرج و تهران  ( مناطق 22 گانه ) دارای نمایندگی فعال هستیم ، به همین دلیل پس از ثبت درخواست خرابی محصول خود به سرعت با شما تماس میگیریم و تکنسین های خود را به محل مورد درخواست ارسال می کنیم.در این مقاله به بررسی عیب یابی و تعمیرات یخچال و فریزر الجی می پردازیم. در ادامه می توانید مشکلات متداول و نحوه تعمیر یخچال و فریزر الجی را از 0 تا 100 مشاهده  کنید. پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله را مطالعه کنید و اگر سؤالی دارید با شماره های درج شده در صفحات  با مرکز تخصصی تعمیرات یخچال و فریزر الجی مجموعه کسپرهاوس تماس بگیرید یا فرم درخواست آنلاین را تکمیل نمایید تا در اسرع وقت کارشناسان مجموعه کسپرهاوس با شما تماس گرفته و مشکل یخچال و فریزر شما را بررسی و برطرف کنند.

تعمیر یخچال الجی در تهران

علی رغم اینکه یکی از مرغوب ترین و باکیفت ترین برند های یخچال فریزر و ساید بای ساید در ایران الجی می باشد ، ممکن است این برند نیز گاها دچار مشکلاتی شود که علت آنها را می توان استهلاک قطعات ، استفاده نادرست یا پایان عمر قطعات بیان کرد.لازم به ذکر است که یکی از مواردی که باعث بروز مشکل در کارکرد یخچال می شود عدم سرویس بموقع یخچال الجی است، با سرویس به موقع دستگاه می توانید عمر آنرا تا 2 برابر افزایش دهید.

نمایندگی تعمیرات یخچال الجی کسپر هاوس پیشنهاد می کند برای سرویس دستگاه خود حداقل هر 12 ماه یکبار اقدام نمایید.

سرویس یخچال و فریزر الجی چیست؟

  • شستشوی کندانستور
  • چک کردن سیستم دیفراست
  • تعویض فیلتر آب داخلی و خارجی ساید بای ساید
  • چک کردن آمپر موتور
  • چکاب فن ها و اندازه گیری سرعت چرخش فن

مشکلات رایج یخچال و فریزر الجی

مشکلات و خرابی های یخچال فریزر الجی

میزان درخواست های ثبت شده برای تعمیر در نمایندگی تعمیرات یخچال الجی به ترتیب زیر می باشند:

  • سرمای یخچال فریزر کم شده است و مواد غذایی در حال فاسد شدن است.
  • یخچال فریزر خاموش شده و روشن نمی شود.
  • موتور یا کمپرسور یخچال کار نمیکند و دما در حال افزایش است.
  • گاز یخچال فریزر خالی یا کم شده است.
  • یخچال صدای زیادی می دهد.
  • داخل یخچال یا فریزر توده ای از یخ و برفک تشکیل شده است.
  • خطا برروی صفحه نمایشگر نمایان شده است.
  • سرمای یخچال بسیار زیاد شده و مواد غذایی در یخچال یخ می زند.
  • یخچال بوق میزند یا آلارم می دهد.
  • چراغ فیلتر آب روشن شدن است.

علت کم شدن سرمای یخچال و فریزر الجی و راه حل آن چیست؟

در ابتدا باید بدانیم یخچال فریزر مجموعه ای از قطعات مکانیکی، الکترونیکی و الکترو مکانیکی می باشد که بطور منظم و همزمان کار می کنند، اختلال در یک قطعه می تواند بر عملکرد یخچال تأثیر گذاشته و مانع درست کار کردن یخچال و فریزر شما شود.

بهتر است ابتدا به معرفی قطعاتی که باعث خنک شدن یخچال و فریزر الجی می شوند بپردازیم:

  • سنسور ها ( سنسور محیطی، سنسور دیفراست، ترموفیوز، ترمودیسک )
  • گاز ( کم شدن گاز در اثر نشتی )
  • کار نکردن موتور یخچال
  • خرابی برد الکترونیکی
  • فن ها ( کار نکردن فن های اواپراتور، کمپرسور، فن فریزر )

بررسی های  تخصصی تر جهت عیب یابی و تعمیر قطعات یخچال و فریزر الجی شما، توسط متخصصین و کارشناسان مجرب مجموعه کسپر هاوس انجام خواهد شد. فقط کافی است با شماره های زیر تماس گرفته و مشکل یخچال و فریزر خود را اطلاع دهید.

علت روشن نشدن یخچال و فریزر الجی چیست؟

یکی از متداولترین مشکلاتی که ممکن است با آن روبرو شوید روشن نشدن یخچال و فریزر الجی شما است که در بیشتر موارد به علت آسیب مدار یا برد الکترونیکی می باشد.

به 3 دلیل ممکن است سیستم الکترونیکی یخچال الجی به مشکل برخورد کند:

  • نوسانات برق: تغییرات ولتاژ بیش از رنج 190ولت تا 220 ولت
  • اتصال کوتاه برروی برد: این اتصال از خرابی یکی از قطعات مرتبط با برد مثل فن یا کمپرسور یا سنسور به وجود می آید.
  • پایان عمر قطعات الکترونیکی: بعضی از قطعات الکترونیکی مانند خازن ها دارای عمر مفید هستند که پس از پایان مدت زمان لازم، نیاز به تعویض دارند.

عیب یابی برد الکترونیکی و برطرف کردن مواردی که باعث بروز این مشکل می شود، توسط تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات یخچال الجی انجام می شود.

عیب یابی و تعمیر یخچال و فریزر الجی

چرا موتور (کمپروسور )یخچال الجی کار نمی کند؟

نکته حائز اهمیت این است که زمانی که موتور دستگاه با مشکل روبرو می شود حتما باید آن را تعویض کرد، موتور یا کمپرسور به هیچ عنوان قابل تعمیر نیست.

نکاتی که برای تعویض موتور یا کمپروسور یخچال باید مورد توجه قرار گیرد را می توان بدین صورت بیان کرد:

  • تخصص تعمیرکار
  • مرغوبیت کمپرسور
  • رعایت اصول نصب و شارژ گاز
  • مشخص کردن علت سوختن کمپرسور یا موتور

با آموزش های دوره ای به تعمیرکاران و تعیین اصول تعویض کمپرسور، نمایندگی تعمیرات یخچال و فریزر الجی برای اولین بار در ایران موفق به ارائه خدمات تعویض موتور با 6 ماه گارانتی شده است.

چرا گاز یخچال الجی خالی یا کم می شود؟

برای پیدا کردن علت خالی شدن یا کم شدن گاز یخچال لازم است به این نکات توجه کنید:

  • ابتدا نشتی را پیدا کنید سپس ان را برطرف و شارز مجددانجام دهید.
  • تنها دلیل خالی شدن گاز یخچال و فریزر الجی ، نشتی است. پس اولین و مهم ترین قدم پیدا کردن نشتی می باشد.
  • علت به وجود آمدن نشتی چیست؟
  • آیا می توان نشتی یخچال را برای همیشه برطرف کرد؟

پیدا کردن محل نشت گاز مهم ترین مرحله برای تعمیرات یخچال الجی و شارژ گاز است. به دلیل اهمیت این نکته ، متخصصین مجموعه کسپرهاوس با دقت و ریزبینی لازم علت نشت را پیدا کرده و شارژ مجدد را برای دستگاه شما انجام خواهند داد و خبر مسرت بخش این است که ما شارژ گاز یخچال الجی شما تا 6 ماه ضمانت می کنیم.

علت اصلی صدای زیاد یخچال و فریزر الجی چیست؟

علت صدای زیاد یخچال و فریزر الجی که هنگام باز کردن درب یخچال یا فریزر از بین می رود مستقیما به فن ارتباط دارد. اما در برخی موارد یخ زدگی اواپراتور ( صفحه سرما ساز ) هم می تواند باعث برخورد پروانه های فن به یخ و ایجاد صدا شود.

بهتر است به صورت اجمالی انواع فن های یخچال فریزر و ساید بای ساید ال جی را بشناسید:

3 مدل فن برای یخچال و فریزر الجی طراحی شده است.

  1. 220 ولت AC
  2. 12 ولت AC
  3. 13 ولت DC

پیشنهاد مجموعه کسپر هاوس

در صورت شنیدن صدای نا متعارف در یخچال و فریزر الجی سریعا با شماره های زیر تماس گرفته یا با کلیک روی دکمه ثبت درخواست، درخواست خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت درخواست شما توسط کارشناسان مجموعه مورد بررسی قرار گرفته و صدای زیاد یخچال و فریزر الجی شما برطرف گردد.

تعمیر یخچال الجی در محل

خدماتی که توسط متخصصین مجموعه کسپرهاوس جهت راحتی و آسایش مشتریان عزیز در محل ارائه می شود شامل موارد زیر می باشد:

  • شارژ گاز و نشت یابی یخچال الجی: در محل
  • تعویض موتور یا کمپرسور: در محل
  • تعمیر و تعویض قطعات یخ زدایی و فن ها: در محل

مواردی که نیاز به بررسی تخصصی تر دارند و الزاما باید در کارگاه های تعمیراتی مجموعه کسپر هاوس صورت بگیرد را می توان بدین صورت عنوان کرد:

  • تعمیرات برد الکترونیکی: در کارگاه تعمیرگاه الجی
  • تعمیر و تعویض قطعات یخساز ساید الجی: در تعمیرگاه الجی

برای ثبت درخواست سرویس و تعمیرات یخچال و فریزر الجی  همین الان با تعمیرگاه مجاز مجموعه کسپر هاوس تماس بگیرید.

هزینه تعمیرات یخچال الجی

هزینه های  خدمات  و تعمیرات یخچال فریزر الجی با توجه به نوع مشکل و قطعات معیوب متفاوت است. که بطور معمول پس از بازدید و عیب یابی توسط تکنسین ، هزینه تعمیر یخچال و فریزر الجی به مشتریان اعلام می شود.

چرا باید به مجموعه کسپرهاوس اعتماد کرد؟

چرا باید به کسپرهاوس اعتماد کرد؟

مجموعه کسپرهاوس با بیش از 10 سال تجربه در زمینه تعمیر و خدمات یخچال و فریزرالجی ، به عنوان یکی از پیشگامان  در این حوزه شناخته می شود. تکنیسین های ما دارای مهارت و تجربه لازم برای عیب یابی و تعمیر انواع مشکلات یخچال و فریزر الجی هستند. همچنین ما از قطعات اصلی و با کیفیت برای عیب یابی و تعمیرات استفاده می کنیم تا اطمینان حاصل شود که دستگاه شما به بهترین شکل ممکن تعمیر می شود.

علاوه بر این مجموعه کسپرهاوس به دقت و سرعت بالا در ارائه خدمات مشتریان توجه ویژه ای دارد.ما به شفافیت در هزینه ها ، صداقت در ارائه اطلاعات و رضایت مشتریان اولویت می دهیم. با اعتماد به ما، مطمئن باشید که یخچال و فریزر الجی شما در دستان حرفه ای ترین تکنیسین های قرار خواهد گرفت و به بهترین شکل ممکن تعمیر خواهد شد.

نمایندگی های تعمیرات یخچال و فریزر الجی مجموعه کسپر هاوس

ما به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال الجی در مناطق مختلف تهران و کرج فعالیت داریم و خدمات تعمیراتی حرفه‌ای و با کیفیت را ارائه می‌دهیم.

نمایندگی های کسپرهاوس

نمایندگی تعمیرات یخچال الجی در غرب تهران

چنانچه ساکن مناطق غربی استان تهران شامل(صادقیه، جنت آباد، ستارخان، گیشا، پونک، شهران، فردوس یا بلوار فردوس، تهرانسر، مرزداران، باغ فیض، آزادی، سازمان آب،دهکده المپیک و چیتگر) هستید و مشکلی در یخچال فریزر خود تشخیص داده اید با مجموعه کسپرهاوس تماس بگیرید تا مشاوران ما به شما بهترین مشاوره رایگان  را ارائه دهند.

نمایندگی تعمیرات یخچال الجی در شرق تهران 

امروزه پیدا کردن تیم متخصص تعمیرکار برای تعمیر یخچال بسیار حائز اهمیت است. برای شما مژده ای داریم مجموعه کسپرهاوس با استخدام بیش از هفتاد پرسنل مجرب و کارآزموده و تاسیس هفت شعبه در سراسر استان تهران و کرج مشکل پیدا کردن تعمیر کار مجرب را حل نموده .

مجموعه ما در مناطق شرق تهران شامل( نارمک، هنگام، تهرانپارس، حکیمیه، تهران نو، شمیران نو، دلاوران، سراج، استخر، هروی، ساقدوش، پاسداران، امام حسین، پیروزی، دماوند، چهار راه تلفنخانه، هفت حوض، لویزان، قاسم‌آباد، عشرت آباد، خواجه نظام، پدر ثانی، تسلیحات، وحیدیه، حشمتیه، نیروی هوایی، شمس‌آباد، نارمک جنوبی، خاک سفید، سرخه‌حصار، آشتیانی، مجیدیه جنوبی، نظام‌آباد، آهنگ غربی، آهنگ شرقی) دارای نمایندگی فعال هستیم. جهت ثبت خرابی محصول خود با ما تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات یخچال الجی در شمال تهران 

اگر ساکن مناطق (تجریش، نیاوران، ونک، الهیه، آجودانیه، قلهک، کامرانیه، لویزان،قیطریه، اقدسیه، زعفرانیه) هستید و مشکلی با یخچال فریزر خود دارید با مجموعه کسپرهاوس تماس بگیرید تا از بهرین خدمات بهره مند شوید.

کسپرهاوس در ایران مرکزی بوده برای تعمیرات یخچال و فریزر که خدمات را برای برندهای (دونارخزر، الکترواستیل، هیمالیا، سامسونگ، الجی، دیپوینت، دوو، امرسان، اسنوا) ارائه میدهد. نمایندگی ها هم برای خدمات و هم برای فروش می باشند. مجموعه کسپرهاوس برای هر دو عامل نیز در تهران و کرج دارای نمایندگی است. در این مقاله ما شماره تلفن نمایندگی های فروش و تعمیرات را اعلام کرده ایم که در تهران و کرج فعال هستند.

نمایندگی تعمیرات یخچال الجی در جنوب تهران

اگر ساکن این مناطق هستید برای رفع مشکلات خود می توانید با مجموعه کسپرهاوس تماس بگیرید.از جمله این مناطق میتوان به شوش، راه‌آهن، دروازه غار،جوادیه، فلاح، نازی‌آباد، کوی سیزده آبان، تختی، نعمت‌آباد ، خزانه ، افسریه و یافت آباد اشاره کرد.

با انتخاب هر یک از نمایندگی های نزدیک محل سکونت خود، مطمئن باشید که خدمات حرفه ای ، با کیفیت و قابل اعتماد در زمینه تعمیرات یخچال و فریزر الجی کسپرهاوس به شما ارائه خواهد شد.

شعبه آذری

02166630377

شعبه تهرانسر

0214004577294

شعبه صادقیه

02144544925

شعبه شهر ری

02136806022

شعبه شهریار

02165368995

شعبه اندیشه

02165368996

شعبه شهر قدس

02146890977

شعبه ملارد

02165368996

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو
جستجو کردن
عضویت در خبرنامه
سبد خرید